Підготовка та оформлення документів для еміграції «під ключ»

Оформлення документів для еміграції

Зазвичай підготовка всіх необхідних документів для переїзду в іншу країну займає від півроку до двох років. Це залежить від умов імміграції кожної окремої країни, а також від того, на тимчасове або постійне місце проживання переїжджає людина. У всіх випадках для оформлення постійного або тимчасового дозволу на проживання за кордоном, заявник повинен зробити основні кроки, які схожі для різних країн.

Основні документи, які слід своєчасно підготувати, це:

  1. Документи, що засвідчують особу
  2. Документи про освіту, такі як атестати і дипломи
  3. Документи з місця роботи
  4. Документи, що підтверджують платоспроможність
  5. Документи, що підтверджують володіння нерухомістю за кордоном
  6. Документи, що підтверджують сімейний стан
  7. Документи, що підтверджують знання мови
  8. Довідка про несудимість
  9. Медична довідка
  10. Фотографії відповідного зразка
  11. Заява

Також потрібно подбати про легалізацію та переклад документів.

Процес еміграції — це складний процес. Деякі основні рекомендації допоможуть уникнути помилок і заощадити час.

Процес еміграції здійснюється через відповідні державні органи, такі як посольства і консульства. Бюро перекладів, приватні агентства, юридичні фірми або нотаріуси надають консультаційні послуги, виконують переклад, підготовку і оформлення документів, а також забезпечують подачу документів до консульств і посольств. Кожен етап підготовки документів міжнародний центр «Антей» проводить відповідно до вимог державних органів.

Дуже зручно своєчасно підготувати основні документи для еміграції. Найкраще, якщо вони будуть готові за 3-6 місяців до подачі документів у посольство. Обробка деяких документів може зайняти кілька тижнів і навіть місяців.

Не приймайте поспішних рішень. Поки ви не отримаєте схвалення отримання відповідної візи, не потрібно кидати свою роботу, продавати квартиру і роздавати майно.

Дуже корисно заздалегідь приступити до вивчення мови тієї країни, куди ви збираєтеся емігрувати. Знання мови є ключем до інтеграції в нове суспільство і полегшує пошук нової роботи.

Крім того, рекомендується переїжджати в нову країну навесні і влітку. Це полегшить початок нового життя в новій країні.

Документи, що засвідчують особу

Насамперед для еміграції потрібно підтвердити свою особу. Ця вимога поширюється на всіх членів сім'ї, в тому числі на неповнолітніх дітей. У деяких випадках, отримання цих документів або їх дублікатів може зайняти кілька тижнів. Крім того, іноді ще потрібно нотаріально засвідчити їх.

Основним документом, що підтверджує особу, є паспорт. Він повинен бути виданий не раніше двох років від поточної дати. У паспорті повинно бути достатньо місця, щоб поставити візу. Перед відвідуванням державних органів корисно зробити ксерокопію паспорта. Цього можна не робити, якщо ви звернетеся до професіоналів з оформлення документів міжнародного центру «Антей», тому що тут гарантують формування повного пакету всіх необхідних документів.

Перший ідентифікаційний документ кожного громадянина — це свідоцтво про народження. Воно видається органом реєстрації актів цивільного стану і свідчить про народження нової людини. Цей документ містить дату, місце народження, стать людини і ідентифікаційні дані його батьків. Для імміграційних цілей цей документ повинен бути розбірливо заповнений і нотаріально засвідчений. Деякі країни вимагають, щоб свідоцтво про народження було нотаріально засвідчено.

Документи про освіту

Якщо ви плануєте емігрувати в якості кваліфікованого працівника, викладача або вченого, то вам буде потрібно надати докази своєї академічної кваліфікації. Це можуть бути атестати, дипломи, сертифікати мовних курсів, які ви отримали протягом свого життя.

Документи про освіту повинні бути легалізовані. Для цього на них проставляється апостиль. Також їх потрібно перекласти на мову тієї країни, куди ви хочете емігрувати. У деяких випадках, переклади потрібно засвідчити нотаріально або в консульстві.

Документи з місця роботи

Дуже важливо подбати про переклад довідки з місця роботи та про отримання рекомендаційних листів, тому що вони є цінним орієнтиром для перспективного співробітника. Рекомендаційні листи від колишніх і теперішніх роботодавців повинні бути оформлені на фірмових бланках. Зазвичай вони підписуються у відділі кадрів. Також в листі повинні міститися контактні дані компанії.

Крім посади, часу роботи в компанії і нарахованої заробітної плати, рекомендаційний лист повинен містити такі елементи:

  • Відповідальність і дисципліна співробітника
  • Мотивація
  • Досягнуті цілі (з точки зору доданої вартості, синергії та економії)
  • Творчість і допитливість
  • Командна праця
  • Організаційні якості
  • Характер
  • Можливість адаптації до постійно змінюваних умов
  • Якості міжособистісних відносин
  • Причини, за якими співробітник пішов у відставку

Документи, що підтверджують платоспроможність

Підготовка документів, що підтверджують платоспроможність — це дуже важливий крок в процесі еміграції. Такі документи підтверджують наявність коштів, необхідних для того, щоб влаштуватися в новій країні.

Необхідні суми варіюються в залежності від країни. Також вони залежать від того, чи буде людина переїжджати одна або зі своєю сім'єю.

Деякі документи, що підтверджують платоспроможність — це виписки з банківських рахунків і кредитних карт. Також платоспроможність підтверджує офіційне запрошення на роботу в новій країні.

Крім того, доказом платоспроможності може служити довідка від спонсора.

Документи, що підтверджують знання мови

Знання мови тієї країни, куди ви хочете емігрувати — це ключ до успішної інтеграції в нове суспільство. Тому рівень знання мови дуже важливий. У деяких країнах, таких як Австралія, Канада і Нова Зеландія, мовне тестування обов'язково для процесу розгляду імміграційної заяви. В цілому, дуже вигідно продемонструвати свої мовні навички. Це буде великим плюсом, коли ви почнете отримувати візу.

Довідка про несудимість

Довідка про несудимість потрібна емігрантам з міркувань безпеки. Це доказ того, що людина не має судимостей, які можуть поставити під загрозу отримання візи. Довідка про несудимість потрібна для еміграції до більшості країн.

Довідки про несудимість повинні представити всі члени сім'ї старше 15 років.

Отримання довідки про несудимість — це проста процедура. Тим не менш, вона вимагає певного часу. Крім того, для самостійного отримання довідки про несудимість потрібно відвідати державні установи, постояти в чергах, поспілкуватися з чиновниками. Тому для оформлення довідки про несудимість найкраще звернеться до кваліфікованих фахівців «Антей», які допоможуть оформити документ якісно і вчасно.

Легалізація та переклад документів

Легалізація документів — це процедура підтвердження підписів і печаток на міжнародному рівні. При цьому зміст документа не розглядається. Легалізація документа підтверджує печатки, прізвища, посади та підписи посадових осіб, які його оформили. Легалізація шляхом проставлення апостиля виконується на звороті документа.

Процес легалізації може зайняти кілька днів або тижнів, в залежності від країни, для якої вона виконується. В першу чергу, процесом легалізації займаються Міністерство юстиції, Міністерство освіти, Міністерство закордонних справ.

Після того як документи легалізовані, вони повинні бути перекладені на мову тієї країни, куди ви плануєте емігрувати. Документи для Канади можна переводити як на французький, так і на англійську мову.

Міжнародний центр «Антей» пропонує підготовку документів для еміграції, їх переклад та легалізацію. Завдяки багаторічному досвіду, фахівці «Антей» підготують документи якісно і в найкоротші терміни. Також у нас ви зможете отримати кваліфіковану консультацію з питань підготовки документів для еміграції. Звертайтеся в «Антей», з нами ви гарантовано отримаєте ефективний результат.

Оцініть корисність цієї сторінки: 5 rating1 rating2 rating3 rating4 rating5 Оцінка 5.00 (1 оцінка)